miercuri, 9 mai 2012

Aparenta fericirii fara Hristos



                                                    Aparenta fericirii fara Hristos


          Crezand,ca putem juca teatru,cu propriile noastre zambete,vom esua.
        Atat de mult ne place sa ne abandonam in starea aceasta  de actor desi nu aratam,dar totusi alegem sa jucam o "piesa" de teatru si parca ar trebui sa jucam atat de bine incat credem  ca la sfarsit vom primi un trofeu.
Cei drept,multi ne spunem un simplu rol,pe cea mai mare scena care a putut exista "viata" si dupa disparem,ca o simpla suflare.Aparenta unei fericiri autentice este tot mai mult regasita in acest secol al vitezei, a oamenilor fara timp.Trist este ca numim"fericire" ceva care defapt ajuta sa murim cat mai repede.Cum crezi ca s-ar simti mama ta daca ar afla ca cineva iti vrea atat de mult raul,si tu consideri ca te face fericit/a? Da,este foarte corect ce gandesti acum,asa se simte si Dumnezeu ,cand credem ca aceasta este adevarata "fericire" ce ne este data aici pe pamant,de lucrurile trecatoare...
       Pana nu de mult gandeam si eu lafel cum ganditi o parte dintre voi care cititi aceste randuri,nu stiu daca v-am plictisit,daca v-am plictisit puteti sa inchideti aceasta pagina nu ma deranjeaza,dar daca decideti sa cititi pana la sfarsit va ve'ti da seama care este adevarata Fericire oferita de Dumnezeu.
      Pentru mine adevarata fericire, a fost atunci cand,L-am cunoscut pe El,atunci cand am simtit in viata mea,atunci cand a stat langa mine cand plangeam,atunci cand incercam sa mi joc un rol.Adevarata fericire este acum cand sunt copilul Lui....
 Nu va mai inselati,crezand ca trebuie sa ne traim viata si atat ...Dumnezeu si -a dat singurul Fiu pentru viata ta ,crezi ca ai dreptul sa ti bati joc?fi cu luare aminte....nu este doar o coincidenta ca citesti aici....Dumnezeu te iubeste atat de mult...cu o iubire neinteleasa de nici un om.....
      In Hristos gasesti fericirea autentica...nu ti mai irosi viata,ziua de maine nu i a ta:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu