vineri, 4 mai 2012

  Clipa reintoarcerii



A fost o zi in viata mea,cum foarte probabil a fost si in a ta,cand simteam ca numai singuratatea si intristarile sunt de partea mea.Viata de cele mai multe ori mi se parea doar un joc amagitor de sentimente ranite si era prea  dur.Mergand pe acest drum,am mers,am tot mers,si dintr'o data am zarit o sclipire.Alergand spre ea crezand ca ma voi putea apropia macar,m-am impiedicat cazand,si ne mai putand sa ma ridic pentru a imi continua "mica alergare".Dintr'o data,o mana era intisa spre mine si ma tot intrebam"ce o vrea?cine o fi?oare chiar vrea sa ma ajute?"Eram,atat de confuza,dar intr-o data urechile mele aud un glas atat de lin si cald "Cheama'Ma in ziua necazului,Eu te voi Izbavi,iar tu ma vei proslavi",muta de uimire,ma las ajutata,simteam cum mana aceea ma ajuta sa ma ridic,imi inlatura praful de pe haina si ma ajuta sa pasesc tinandu'Ma de mana.Intr'un final,ma vad in picioare,si deschizand ochii sa vad ce s'a intamplat am fost uimita de ceea ce mi'a fost dat sa vad.Eram inconjurata de toata creatia Lui Dumnezeu,ma tot gandeam cum de n'am vazut frumusetea naturii pana atunci,de ce ma simteam atat de singura in mijlocul creatiei Lui.Numa dupa o cazatura brusca,am inceput sa constientizez cat de minunat este sa ma aflu printre creatiile Lui.Acum locul singuratatii si a tristetii nu mai este in inima mea...Dumnezeu ne arata ca ne iubeste si prin adierea lenta a vantului,prin razele de soare care cad peste crestetul capului nostru,prin fiecare secunda care ne'a dato pe acest pamant...



Imi este dor de tine Dumnezeule,Iti multumesc pentru ca mi'ai deschis ochii sa iti pot vedea iubirea care ti'o reversi clipita de clipita peste mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu